Måndag!

Det är alltid lika härligt med Måndag, att vakna upp till mobilens melodier kl 06,30 och inser att man har sovmorgon till kvart över 8. I Like!
Såå, vad ska man äta till middag idag? Pasta och korv? Pasta och köttbullar? Pasta och köttfärsås? näe, jag vet inte riktigt. Kanske bara blir pasta, nudlar, haha! näe, får se vad jag blir sugen på på ICA. Nåt gott må man ju hitta. Kyckling vore inte dumt, men känns litte avancerat för att orka göras idag!
Näe, nån pasta blir det + lite motion. Måste ut och gå en sväng sedan också, kanske tar med Tindra en sväng upp i skogen så får hon också se nåt annat än hagen. Då blir hon nog glad!

Ja, i Lördags hann jag med mycket!
Klev upp halv 7, (kändes sådär på en Lördag), for till stallet och körde Flicka. mockade och dona på litte granna.
For in på ICA på hemvägen och köpte nåt att äta tills man börja jobba. Sedan hem en sväng och fixa. Han tom med titta på tv en snabbis. Gick sedan på jobbet 11.30 - 15.30. Gick hem och vänta att Erik skulle bli klar. Då for vi hem till mamma och åt middag! Åt en god kycklingsallad med vitlöksbaguetter! Gott Gott. Sedan stack jag ut och körde Namnlöse! Och ja.. Vad ska jag säga.. :D Jag hade bara ett stort leende på läpparna. Jag hade ingen klocka eller nåt, men de kändes att han gick fort!
Så jag hoppas verkligen att han känns lika fin och håller sig på benen på Solänget på Lördag!
När jag kom hem igen så åkte jag och Erik färja med David Högberg. haha, vilket jävla slöjobb. Bra betalt va de ju också!
Efter det for vi hem och kollade på Benjamin Button, som jag hade hyrt. Klockan va väl kring 10 då kanske. Halv 11.. Filmen slutade kl 1 iaf, och då va jag trött vill jag lova!
Filmen va väl bra men inte så bra som jag hade trott.  

Så Söndag. Gjorde väl inge vettigt. Jag och Erik va ut och gick en sväng. Sedan for jag till stalle toch packa upp grejerna jag hade haft med mig hem dagen innan. Jag fick för mig att jag skulle fixa Raymondchecken (som ag testade på Namnlöse). Därman sätter underdelan på checken har dom lött eller nåt så man fick varken ut eller in nåt läder där. Så jag skulle slipa bor det. Men de gick fan inte. Hittade sån där järn såg, men ni försåtr att de va inte lätt att komma åt. Så jag stog där säkert 1-1,5 h och såga. Erik hade tvättat bilen och gick till nå gubbar bredvid. Så kommer john hem och undrar vad jag håller på med förstås! han har väl inte sett nån raymond check heller så han undra vad de va. Men så plockar han fram borren och borrar bort de där typ direkt.. TACK John! haha Men de kändes lite när man stått hur långe som helst och sågat! haha
Jag målade sen också då den va lite rostig. Vart kanon :)

Så nu har jag snart bara en halvtimma kvar innan jag slutar.

Slänger upp en gammal bild på en långhårig Namnlöse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0