Öm

Ja, jag är öm i arslet efter ridlektionen igår. Men fan va kul de va! Jag ska klart fortsätta. Tror Johanna känner likadant! Äntligen vill jag säga!

Mamma och Pelle var ute och letade skon igår och hittade den! Yes! Så Martin Djuse skulle komma och slå på den idag! TACK!

Tappa även mitt bank kort igår. Var ju in på stan och skulle ta ut mina pengar  på Nordea. Men icke att dom hade öppet. Att man måste ta ledigt för att få sina pengar.. Suck!
Men jag tog ut en 500 så jag hade ifall ridlärarn ville ha en slant. Handlade en subway med den. Men när jag skulle fara hem sedan så hittade jag för tusan inte. Letade hur många gånger som helst men icke.. Ligger säkert i bilen. Som tur va hade jag lagt in telefon nr till Nordeas spärrservice. Så jag ringde och spärra kortet och ett nytt ska vara påväg!
Ligger säkerligen i bilen nånstans. Men kunde inte hitta det. Tur säger jag att jag hade tagit ut pengar så jag kunde tanka bilen och ta mig hem.. Hahah jävla cirkus ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0