Shhiiit!

Jag måste ha världens sämsta nerver! Jag hatar att vara nervös.
Imorgon ska jag till Ö-vik och tävla. Ett Autolopp som ser på förhand väldigt tufft ut. Men sist jag körde Namnlöse gick han så jävla bra ;) De e fan hans fel att jag e nervös! haha. Usch
Har även anmält till Solänget den 19/9. Helgen efter. Dom loppen såg vääldigt bra ut! Går han på sitt rekord så kan det väldigt fina placeringar. Men då ska han inte hålla på med sina hingstfasoner heller. Har ju förlorat en hel del på de. Men jag hoppas att allt kommer gå vägen ;) hahah. Fan kommer va dubbelt nervös nu ;) bläää!

Ikväll åker jag iaf hem till mor och far. Ska sova där så jag slipper kliva upp så förbannat tidigt. Ska ju fara kl 6.
Ne nu ska jag inte skriva mer om de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0