Vääldigt nöjd!

Jag är otroligt nöjd med Namnlöse i helgen! Han skötte sig galant och vi kom 6a (av 8). Men de kunde jag ha listat ut på förhand. ;)
Loppet i min ögon.
Starten gick jätte bra, han va väl inte snabbast ut. kommer fan inte ihåg, hur de gick i början men vi fick bra fart iaf. låg bakom Haribo en bra stund. Fick en störning av Cocos när hon vek ut och jag va påväg förbi på utsidan så jag hamna nästan ute i 4e kändes de som. fick dra ner på farten. Sedan kom vi ikapp haribo igen och namnlöse verkligen tog i och sprang OM honom! Va nästan så jag undrade vad som hände. Så jag vek ner på inner spår och Namnlöse slog på en stor galopp och tappa allt. Men skulle tro att de va för att han tappa greppet. De va ganska upp sprunget på innerspår och namnlöse har bakåtvända skor där. Sedan tappade vi nån längds på Haribo. Namnlöse gick imål på 2.00,1. Exakt en sekund från rekordet. Jag är jätte nöjd. Hoppas att han springer lika bra på Lördag då vi ska dit igen. Han har jätte bra lopp där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0