Appropå kallt..

..ja alltså, jag gillar ju ju vintern ganska mkt. När det är RIKTIG vinter och fint väder osv.
Inte häst och vår, det är visseligen fint och luktar ofta gått, men när det är lera upp till knäna. Det blåser, regnar sol, kvavt varmt, åska omvartannat det gillar jag verkligen inte.
Som igår em när jag kom till stallet. Så kom anders (och sa att han hade blivit stoppad av en polis på motorcykel, som icke va i tjänst, i 14 med släpvagn med skräp på ;),
han frågade om jag hade lsutat rida, men jag sa att jag hade tänkt det, men ångrade mig eftesom det regna förut.
Anders tyckte " det regna igår så idag ska jag inte göra nånting". Sen for han. 2 min senare ÖSTE det regn igen.. Hehe Jag ångrar inte mitt beslut..

Ja, men tillbaka till kallt. Vi har svinkallt inne. Jag tycker att 19,5 grader celsius inomhus är lite föör kallt.

Nå vart ville jag komma med detta?
Det vet jag nog inte riktigt själv..  :s ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0