Fredag

Skönt med Fredag!
Va hemma från jobbet igår. 
På eftermiddagen så tog jag mig en lugn tur på Karelin på åkern. försökte få honom att slappna av och böja sig (Red en 8a runt rundbalarna). Gick ju sådär.
Senare så fick Jenny åka in till veterinär med deras hund så jag fick rida hennes häst, snarare ponny ;)
Vi hoppade lite, och jäklar vad kul det va! :)

Imorgon bär det av till Wången med ponny och föl.
Molle har jag absolut inga förväntningar på. Är ju dock kul om han sköter sig och kan visa sig från sin bästa sida (Chansen är väl inte så stor).
Men Tösen hoppas jag verkligen på att hon sköter sig.
Jag och Ida sprang lite med dom igår och då på slutet spände hon upp sig lite så då blev hon finare!
Molle skötte sig igår också, alltså han bet inte och bråkade inte, däremot så vill han inte trava.. Han skulle bara galoppera.. Men vi får ju se hur dom gör imorrn.. Om fölen släpps eller om vi ska springa med dom.. ´
Nåväl.. synd det inte blev några bilder igår från när vi red.



Diké (Tösen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0