Helgen

Helgen som var..
Jag tog chansningen och åkte till Häggsjön (ca 2 mil upp på fjället från Duved). Internet funkade på datorn så det va kanon! Vi hade det jätte mysigt. Lagomt varmt, förutom på natten då.. Shiett va varmt de blev.. Men vi hade det bra iaf! Jag och Katarina åkte ner till Åre en sväng.. Jag handlad mig ett silver schampoo. Hoppas det blir en liten skillnad nu ;) När vi kom tillbaka till stugan så såg vi att Peak hade utförsäljning på vår/sommar kollektionen, halva priset.. Tror du att vi blev nå sur eller!?

Nåväl.. Har inte gjort nåt annat! Klappade på mina hästar när jag kom hem igår! Min älskade djur! Skulle inte klara mig utan dom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0