Hooligan

Min lilla Molle är ju som ni kanske förstått lite av ett monster.
Men han har ju faktiskt på sista tiden lugnat ner sig lite. Han bits inte lika mkt och han blir inte liiika galen när han inte får göra som han vill..
Så igår hade jag tänkt släppa Karelin med Tösen och Molle.. Dom har ju gått ilag tidigare så jag tänkte inte att det skulle bli nått problem. Dock så sprang dom som några dårar, även Tindra i hagen bredvid, hon sprang så fort och halkade (förmodar jag, hann inte se) för rätt som de va så va hon i mitten på de andras hage med en tråd runt benen.. Nåväl, tindra har inte försäkt ta Molle från Tösen, men han är ju endå rätt stor nu. Så dom går ju bra ilag, det jag sett iaf. Men det är ju det sociala jag är rädd för. Tindra har ju en tendens att jaga bort dom andra så dom inte får komma och hälsa på.. Nåväl.. Den del av hagen som va hel fick vara kvar så man kan sätta upp hagen igen om det inte funkar. För jag tänker då inte ha ett föl som inte går att hälsa på ihagen..

Åter till Molle. Han växer ju så det knakar! Så pass att jag börjat fundera på en ny grimma.
Men Tösen grimmor som har stl Ponny är ju för stor och minishetland/föl börjar ju som sagt bli för liten..
Men jag hittade en väldigt passande grimma! Den fanns i Stl Shetland. Den borde ju passa! ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0