Måndag igen..

Hellos alles blogges läsers!

Pigga och peppade på en ny vecka?
De e inte jag! Helgen har vart alldeles för kort sam vanligt!
Jag har jour hela veckan lång, väldigt opassande. Men men, man får hoppas att man får kosing för "skiten" och gör en glad vid ett senare tillfälle!

Den här helgen va inte den bästa. Eriks grävare målades och han blev inte så nöjd, de blev för lite färg, tom jag såg att det va lite färg på en del ställen. 
Det va bäst att passa sig för att säga nåt olämpligt, så jag gick hem.
Men helgen avlsutades bra iaf! Jag va med Mia och vi kom att vi skulle åka lite offroad på berget hehe! Lite skoj, Sen fick vi för oss att löshoppa Roy (Royal Comet). Fasen de va skoj de! Det tyckte även han! Sen löshoppa vi 2 hästar till. Inga höjder då ingen av hästarna är vana eller gjort det tidigare. 

Molle den vilden börjar lugna sig att gå i grimskaft. Men jag vet inte hur jag ska få bort allt nafsande på honom. Han ska bitas hela tiden! ARG!
Han verkar ganska hård i psyket då han inte bryr sig särsklit om han får sig en smäll på nosen. Jag vill ju inte att han ska bli rädd om huvet heller. 
Någon som har tips på hur man får bort bitandet. 
Jag vet att han e bara 3 månader men, nångång måste man ju få stopp på det!

See ya...! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0