På riktigt?

Nu är hösten påväg på riktigt! Uscha och det är bara 6 Augusti.
Imorse när jag gick till jobbet så fick en björk mig att rycka till! Jag kom och gick i godan ro och helt plötsigt faller ett GULT löv PRECIS framför näsan så att jag måste rycka till.
Den där jävla björken hade väl kunna hållt sig lite och släppt den bakom mig så jag hade sluppit och se det där jäkla lövet..

Nåväl..
Igår va jag ledig! Så då passade jag att ta en unna dig själv dag!
Jag for in till stan och had elite att shoppa. Skrev upp en lapp med det viktigaste.. Sedan gick jag till domus och frågade där om dom hade någon dropin tid hos frisörerna. Det hade dom men inte förrän typ 4 5 på em. Det va lite sent tyckte jag. Sen gick jag till Maxime, nedanför dressman typ. Där hade en lärling tid så han tog och klippte och slinga mig... och jag blev sååå nöjd!
Det känns fräscht. Jag har inte 5 meter hår som bara hänger. och alla slitna toppar är borta!
Han gjorde håret jätte fint, men dum som jag va så tog jag inte kort..
För jag kommer aldrig att lyckas själv att få till det så där fint.

Blev en tröja inhandlat också, på presentkort! ;) Yeah! Sånt är bra!
Sen glömde jag handla lite tops och sånt jocks..

Bilder från Gotland!


Ser inget konstigt med bilden?


hehe jo, förstog e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0