Puh

Nu är det bara en kvart kvar av denna arbetsag. Det har var ten pers. Fy
Varför ska man ha dåliga dagar? Det är ju så jobbigt.

Ringde Pia igår och tänkta prata med henne hur vi ska göra med Namnlöse.
Men hon svarade inte.
Så idag ringde hon. Och hon sa att hon skulle ge mig en funderare.
Hon sa att hon ville inte lämna tillbaka honom, utan ha kvar honom till nästa år.
Jag fick en lättnads suck! Va ju preecis det jag tänkte fråga henne om. Om inte Namnlöse kunde få va kvar hos dom även till nästa år.

Pappa har ju skjutsat ner Dante till Sala och vi ska förmodligen städa ur stallet hemma i Solberg.
Så jag började få lite panik över vad jag skulle göra med Namnlöse.
Känns inte shysst (stavas?) att flytta runt på han bara för att jag inte kan släppa taget om honom.

Och sen.. ännu en anledning till att fara till skåne igen! wihoo! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0