Tisdag

Härligt med sovmorgon! Sov länge idag, skönt!

Jag har så mkt i huvet nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Det är många beslut som tas, och det är beslut som kommer påverka min framtid.
Usch.. Jobbigt nu.

Igår var jag ute och gick själv med Molle och Tösen. Det ska jag aldrig göra om. Fy fan..
Tösen bokstavligen VÄGRADE gå, gjorde väl ont i hennes tassar skulle jag tro. Och Molle va rent ut sagt galen..
Inte lätt att fostra ett föl att gå bredvid en när han ständigt går med öppen mun och visar tänderna mot en samtidigt som man fick dra hans mamma, näe fy bubblan..
Såg sen när vi kom tillbaka i stallet att Tösen har som ett "sår" på ögat. Alltså på hinnan på ögat. En oval fläck som är som borta på hinnan. Tyckte mig se att hon var liiiite vit där också..
Om det är gammalt eller hon fått det nu, kanske i samband med infammationen hon hade?
Hon ser inte ut att ha ont.. Det rinner lite i ögat fortfarande.
Det ska en veterinär kolla på.
Sen började ju tankarna.. Varför är hon bakrädd? Har det hänt något eller har det med ögat att göra, är det så att hon ser dåligt och därför är rädd?

Mycket nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0