Usch

Idag är jag otroligt less. Det har vart en förbannat lång dag! Jag vill ha helg NU!
Får se om det blir fjällen för min del.
Jag och Bella hade vilja äta kräftor med Johanna och Linda, men Linda kunde inte och Johanna skulle höra av sig igår, men har fortfarande inte hört nåt.. (?)
Så vi får väl skjuta upp det.
Har ju den där jäkla jouren också..

Idag kommer Hovlagarn! Eller ska man säga hovslagarinnan! hehe
Karelin ska få nya dojor, sen ska hon få verka Tösen, Tindra och så ska vi kolla Molle också. Så han är fin tills vi ska till Wången! Ska bli kul att höra vad dom säger om honom. Men jag kommer va nervös som ett as..  Höuvva!
Men det ska nog gå bra.
Snälla Ida och Mia ska följa med. Ida ska få köra bilen och finkan :)
Vi kommer nog att få en trevlig dag. Erik är ju väldigt nöjd som slipper fara ;) höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0