Uscha..

Nu har jag vart tråkig ett tag. Inget att skriva  :/

Kan ju säga att Tösen har blivit nästan helt bra i ögonen, bra lite svullnad kvar nu! Skönt! Har tom tagit av henne huvan på henne för Karelin behöver den mer. Men hon måste ha sina fransar då hon inte har någon lugg. Ska köpa mig en till huva som Tösen kan få ha hela tiden!

Senhar jag det ständiga matproblemet! Snälla hjälp mig! Ge mig lättlagade snabba förslag!
Just nu ser middan ut som följande, Lax, potatis, makaroner baconsås, pasta köttfärsås..
Helt tom på ideér, Igår lyxade vi till det med fläsk och pärer faktiskt!
Idag blir det nog bacon sås, men det är bara för att jag MÅSTE använda upp baconen som finns i kylen.


Det börjar närma sig utställning för Tösen och Molle. Börjar känn alite panik för Molle är lite av det vilda slaget! Han måste ledas varje dag! Vill INTE komma med ett vilt föl på utsällningen. Lite pinsamt.
Att ha honom fast i en stogjord tror jag inte han skulle acceptera faktiskt. Han är liksom för vild ;)
Igår när jag va där så började jag springa lite och jäklar så taggad han blev! han skulle leka jävlar anamma! Haha! Han skulle bitas och stegra på mig, de fick han minsann inte göra, trots att det bara va lek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0