Wången

Jag var så jäkla nervös igår. Hövva.. varför egentligen?.. Men det blev bättre när jag och Jenny sprang ute och dom skötte sig fint.

Tösen och Molle fick samma poäng. 
Typ: 8
Huvud, hals,  bål: 7
Extremiteter och rörelsernas korrekthet: 7
Skritt: 7
Trav: 7

=36

Tösen hade jag hoppats på lite mer poäng, men jag är nöjd med dom båda. Dom skötte sig fint!  





Det va nån häst där nere.. ;)





Jag blev lite besviken när domarn sa att Tösen va FET.. När man kan känna revbenen vääldigt väl. Lite föör väl faktiskt så jag försöker fö upp henne lite.. :/ Skulle bett han och känna på henne...

Men men, dom va snälla och Molle hoppade in i finkan när vi skulle hem! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0