Aaaaaah!

Igår när det va hollywood fruar på tv, så utnyttjade jag det höga ljud som blir när det är reklam. Erik står inne på toan så jag smyger fram och försöker kika in så att han inte står med en pincett eller en tops i örat eller nåt sånt. Erik stog bara och vek tvätt så jag såg min chans jag hoppa fram och skrek lite, hade väntat mig att han hoppa till lite, absolut inte den raktionen jag fick. Fy faaaaaan va skraj han blev!!

Knepigt hur instinkten fungerar,
"Eriks försvarsmekanism: vänd dig om, streck fram händerna lite och spänn dom, böj på knäna, spänn upp ögonen så mkt du kan och vråla AAAAAAAHH!"

Alltså.. Det här kommer jag leva gott på länge. Skrattar varje gång jag tänker på det!
Men.. Jag lär ju på sota för det! haha Huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0