Bildbomb

Jag har ju inte lagt upp några bilder sedan helgen i Stockholm, Globen!
Här kommer massor!


Sorry girls, var tvungen!


Ida och Jag första dan i globen! :D I'm excited!


Jenny och Helena, they are excited too!


Höll på att missa Pegasus.


Inte så kul att ta bilder så långt ifrån, men man ser ju iaf!

Kameler!!


Här i mitten nånstans satt Kicki! ;)


ryttarna går bana, Malin Baryard går bakom en man vid VW-oxern!


Peder Fredricsson


Peder igen, blev inte bättre bilder än så! :(


Prisutdelning, Malin vann med H&M Tamina


Kamel och häst gör lika!


Man kan även köra kameler!


Julavslutning!





Jag och Jenny åkte in för att gå på Annexet under morgon showen, så sjukligt med folk annars!







Stor och litet fyrspann! (film kommer på shettisarna)


Dagen efter kvällen före, vi har endast sovit 1 timme! Jag och Jenny


Helena






4-spann! Så jäkla häftigt! (film kommer!)


Dessa 2 ekipage hade kunnat bytt förhästen! ;) Syns inte så väl, men dessa va klippta skitsnyggt!


Alla ekipagen!


Denna får avsluta dagens bilder!







Kommentarer
Postat av: Katta och Karl

Ja ÄNTLIGEN kom de bilder! =) Ser ut som ni hade sjukt roligt! =) hihi... Vill juu se meeeeeeeeeer! Kramar från oss!

2010-12-08 @ 18:36:39
Postat av: jenny

haha, några av dom där hade du kunnat bespara oss ;)

2010-12-13 @ 15:14:20
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0