träna?

Kommer inte ut på fejjan med explorer på jobbet.. Jag har ingen annan webbläsare heller..
Jobbigt det där med begär. Vad skulle livet vara utan facebook? Jag som en gång sa att jag aldrig skulle skaffa facebook.. ;)

Asså shiiet vad kallt det var idag! -25 brr. Var går gränsen för att ta sig till jobbet?

Jag söker en träningskompis. Jag måste komma igång lite det här går inte.. Inte med det jobb jag har. Jag önskar att jag tyckte det va kul att träna. Men jag gör inte det.
Någon som är villig att följa med på nån promenad, kanske 1 gång i veckan till att börja med, så man får in rutinen liksom..
Hörrni stalltjejer! Vi alla behöver lite mer motion, eller hur! :D


Kommentarer
Postat av: Katta och Karl

Men hörrö! Jag vill juh!!!! Men jag e ingen stalltjej... Men jag kanske får följa iaf!!

2010-12-21 @ 13:50:39
Postat av: ida

Ja e på! =)

2010-12-21 @ 15:57:46
URL: http://aviano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0