Brr

-27 imorse. -31 på brana påväg in till stan igår. Asså shiiiit!
Man kollar på facebook. Alla skriver om att det är så kallt, även om det är -17 eller -30. Lite beroende på vart dom bor. Tänk om man kunden få ha -17, härligt! Nästan hälften så kallt ;)

En gång när jag prata med folk i sthlm. Så frågade dom vilken temp vi hade. Då hade vi -24 nånting, eller därikring iaf. Gapande och ojande fick man höra i örat. Ingen större konstighet tycker jag mer än att det bara är december, kylan brukar komma Jan/feb..
Dom sa sedan ja här är det kallt också, men vi har ju mycket råare också..
även om det är mycket råare i sthlm så tror jag inte att man kan jämnför -24 med -5!!!
Huvva stackars stockholmare ;) hur klarar dom sig nu när dom har -16?


Var någon liten snäll söt person som vill ut och gå med mig! Yeah! Meeeen tror vi vänter tills det blir lite varmare va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0