God Jul

Hata att det finns en lättåtkomlig bakåtknapp på musen.. Hade börjat skrivit nåt fint om julhelgen (som ännu inte är slut), men så råkar man komma åt den där knappen så försvinner allt.. :(

Nåväl. Den 23e så for jag och Erik och hämtade min mormor, for på graven och tände ljus innan vi for ut till Solberg för att mysa med familjen.
Igår, julafton, så stannade jag kvar här i Stugun. Vi hade det väldigt mysigt. Vi åt gröt i 10 tiden. Sen delade vi ut alla julklapparna, trodde att bara karl skulle öppna sina, men vi alla öppnade paketen.
Jag fick jätte fint halsband, ett som jag ville ha. En sån där östersunds snöflinga, en snöflinga som ser ut som ett hjärta. Ska ta kort på den. Har vart riktig dålig på att ta kort nu ett tag, Ajja bajja på mig!
Molle fick sig en sån där boll! Jag for och kasta in den i hagen, men alla va livrädda för den.. :s När jag kom tillbaka till dom på kvällen låg bollen kvar på samma ställe. stackars dom. Verkligen inte den reaktion jag trodde, jag tog med bollen in och la den i boxen åt tösen och Molle, molle nudda den och i nästa sekund var han på andra siden boxen.. Så jag tog ut den.. stackars lilla molle. :) jag får jobba lite med han, han ska ju leka med bollan inte va rädd för den. ;)

Idag ska vi äta middag och svärföräldrarna, denna gång med john, katarina och karl.
imorrn åker jag ut till systeryster och träffar min släkt :)
myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0