nyårslissta

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Campa på Gotland


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget att bryta!
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
hm.. Näe..?
4. Dog någon som stod dig nära i år?
Nej. Tack och lov.
5. Vilka länder besökte du?
Gotland, Jämtland
6. Är det något du saknar 2010 som du skulle vilja ha 2011?
En gård
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas?
4 Maj, Molle föddes!

8. Vilken var din största framgång 2010?
Tror inte jag lyckats med nåt iår...
9. Största misstaget?
Inte misslyckats heller...?
10. Har du varit sjukt eller skadat dig?
Nån förkylning, inget allvarligt.
11. Bästa köpet?
Kan inte komma på nåt spec. Men är nörjd med dom täcken jag köpte på globen!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min låååånga resa till Namnlöse i Skåne, var så underbart att träffa honom!

14. Vilka låtar kommer påminna dig om 2010?
Kärlek med Sarah Dawn Finer
15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Samma skulle jag tro
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat häst.. och mig själv.. :s
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis..
18. Hur tillbringade du julen?
Lite olika, Solberg, Stugun och Svedje..
19. Blev du kär i år?
Skulle väl va Molle då! mohaha
20. Hur många förhållanden?
Ett. Min älskade Erik ;)
21. Favoritprogram på tv?
Hollywood fruar.. Mest Maria montazami då..
22. Bästa boken du läste i år?
Ska man läsa böcker?
23. Största musikaliska upptäcken?
?
24. Något du önskade dig och fick?
Molle!
25. Något du önskade dig men inte fick?
En gård..
26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Ööh, kommer fan inte ihåg.. ?
27. Finns det något som skulle ha kunnat gjort ditt år bättre?
Skaffat en gård..
28. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Mjukisbrallan.. :s
29. Vad fick dig att må bra?
Erik, hästarna och semestern (Gotland och Skåne)
30. Vem saknade du?
Namnlöse
31. De bästa nya människorna du träffade?
Stalltjejerna!!
32. Årets sötaste?
Kaaarl
Kalle!
33. Årets hetaste?
Helena

34. Årets största upplevelse?
Gotland

35. Årets besvikelse?
?
36. Årets bästa?
Känns som frågorna börjar komma flera gånger nu?
37. Årets snällaste?
Erik, han är alltid snäll
38. Hur firade du nyårsafton?
Förra året blev hemma hos Mia och Niklas, iår far vi ev till fjällen, kanske blir hemma.
Men det blir nog bara jag och Erik

39. Bästa biofilmen?
Vet inte om jag vart på bio iår faktiskt. Men vi har ju nästan bio hemma.
Såg dock Twilightfilmerna. Dom var bra dom.


Blev ju som samma svar på det mesta.. Erik, molle, skåne, gotland.. Nåväl
Va en rätt tråkig lista.. "/

 


Kommentarer
Postat av: Karl!

Jag e ju SÖTAST i heeela VÄRLDEN!

2010-12-30 @ 12:39:23
Postat av: Helena

Haha, den va bra =D

2011-01-06 @ 15:16:02
URL: http://helenaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0