Ljusning närmar sig

Jag har börjat se en ljusning i mitt telefon problem! Har tagit mig en hel dag att lista ut hur jag ska slippa mitt jäkla chinese keyboard på telefonen. Jag kom fram till att det enda som hjälper är att återställa hela telefonen. Men jag vill ju inte mista mina meddelanden och tökke..
Så jag har hittils lyckats med:
1. Säkerhetskopiera mobilen (helt själv!)
2. Återställt telefonen (hittade inte vart först, sutta hjälpte mig)
3. Ställt in språk inställningar tid osv.
4. håller just nu på att återskapa hela skiten som jag hade säkerhetskopierat, verkar ta nån timme. (kanske dags att rensa bland meddelandena?)
Allt detta på en hel dag! Kan väl tillägga att jag har gått mid chinese tangentbord sen i fredags förra veckan!?
1 vecka var nog. Fattar verkligen inte vad jag lyckats gjort!? om det beror på uppdateringarna jag gjort nyligen  (detta hände dock 1 vecka efter uppdateringarna) eller om jag verkligen lyckades göra nåt fantastiskt i fickan där på globen...
"systeminställningar 83%", hoppas verkligen att den inte lägger till chinese-helvetet igen..! Då bryter jag ihop... På riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0