Måndag

Hej på er!
haft en bra helg? Min var helt ok, Erik har vart hemma med mig i princip hela helgen. Han har nog gjort ännu mindra än vad jag har. Annars så brukar han ju vara nere i verkstan och skruva med lastbilen.
Så det passade ju bra när jag hade min jour, jag brukar ju mest va i stallet annars på helgerna :)

Molle va så söt igår. Jag hade fyllt en säck med hö och skulle gå in i stallet, så gick jag, molle som är översocial brukar ju följa mig vartenda steg jag tar. Men han stog kvar vid höhäcken, sedan när jag var halvvägs till grinden så kommer han springandes och nästan visar tänderna mot säcken, så då springer jag ivög lite och han galopperar och biter tag i den! haha en han lite söt då! Måste skaffa mig en horseball!


Måste skaffa en sån här till Molle. Tror han skulle gilla den skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0