Mindre bra

Är lite deppig, finns en anledning dock.. att det ska bli såhär varje gång.. wäääh. Vill bara hem och lägga mig. Förbannat trött är jag också! sliter på Lina att vara vaken 7-23!
Sa förut idag att jag bara hade 6 timmar och 15 min kvar att arbeta, kändes inte så skoj. Men nu har jag faktiskt bara 1½ timme kvar! Härligt!

Lägntar till julen nu! Bara 2 dagar kvar att arbeta inna jag tar lite julledigt! Men jag har en känsla av att mellandagarna kommer att rusa iväg!
Undra om man ska orka sig in på mellandagsrean, nu när man fick sån bra lön, Passande! ;) Mycket till sparkontot! Det gillar vi!
Men folksygg som jag är vet jag inte riktigt om jag ids, någon som vill följa? Kanske blir en tur till Häggsjön. Länge sen jag var där nu! Alltid lika mysigt att vara där!


Hittade denna i arkivet! Karl i Häggsjön förra vintern! :)
Söt han e med farmor tofflor

Kom ju på förut idag att jag och Erik inte har pratat om nyår över huvudtaget.
Undra vad vi ska göra då. Någon som har ett förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0