skrivare

Hur lång tid kan det ta att installera program till skrivarn? Den har stått å gått i säker 2 h nu..
Nåväl. Hade tänkt rida ut en sväng idag. Men då lastbilen blev klar mitt i dan så vart jag tvungen att skjutsa Erik in till stan. Vi passade då på att handla en skrivare på rean.

Hästarna är fortfarande rädd för bollen.. :( Men dom kommer nog över det. Snön var borta från den, så dom måste ha vart och nosa på den iaf!

Det är så jäkla skönt att vara ledig! Man får saker gjort, småsaker som diska, dammtorka, rensa alla papper och räkningar, fixa i stallet och åka in på rean, och ut och gå! härligt!

Jag har faktiskt tagit lite nya bilder också! har in lite film på molle också! När jag har orken och lusten så kommer jag visa er dom! Han är ju så stor nu! Han börjar bli riktigt lik sin far! :)
travar lika gör dom! Hoppas bara att Molle breddar sina bakben så kan det nog bli bra det där! :) Visar det sig att Molle blir bra så lär det ju bli mer efterfrågan på Namnlöse. Vi får hoppas på det bästa!

Ne, nu måste jag fara till stallet och ta in och borsta mina små liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0