Sliten

Höuvva. Min kropp är nog rätt sliten efter helgen för, hör och häpna, jag försov mig imorse!
Det händer inte ofta.. Inte ofta alls. Dom gånger jag har försovit mig går nog att räkna på en hand..

Jag vaknade av väckarklockan i morse, men tyckte att jag hade ställt den lite väl tidigt så jag skulle ställa fram den 30 min. Men jag ställde aldrig om den. Jag somna om på stört, tydligen. Vaknade av att Karl ringe 7.09 och sa HEEEEEEEEEEEEJ!
Fan! sprang som en yr höna (vilken jag är fortfarande) och leta kläder, sen ut till bilen och fara och släppa ut hästar och skjutsa karl på dagis, in på macken och köpa nån frukost.
Blev bara ca5 min sen..! Puh!

Sen en hände det en liten incident imorse påväg tillbaka från stallet, men det gick bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0