Snö!

ÅÅh! Jag blev så glad när jag kom ut imorse! Det var alldeles behagligt varmt (-3) och det hade kommit/kommer massor med snö! Jag gillar mycket snö!
Synd jag inte kan köra släde bara... :( Vet jag tjatar, men jag vill så gärna!

Jennyn kom och titta på hästsport hos mig igår! Höll på enda till 23, men jag hade endå jouren så jag skulle hålla mig vaken tills dess, och så är det ju trevligt med sällskap!
Direktsänt från Olympia London.
Cornelissen vann. Som hon gjorde när vi va på globen! Grattis till henne!
De va även en frieser med!!! :O Tufft, läckert va det! Och en till som satt JÄTTE konstigt, men på något sätt lyckades hon få hästan att göra det den skulle ;)


Snodde bilden från Jenny, men det är ju hemma hos mig ;)

Igår när jag fixade stallet så efter att jag mockat så tog jag in molle och tänkte att han ska få stå i egen box ett tag. Men han är ju en riktig hulligan. Fårstår inte hur jag ska lyckas få honom lugn.. Han stegrar och springer runt som en blå dåre ;) Han blev lite lugnare när jag tog in dom andra.. Men men.. Bara vi fixat till de vassa listerna och en vatten hink så ska han få börja stå där själv mera.
Någon som kan tänka sig att låna han nån månad? (för att avskilja dom helt..)






Kommentarer
Postat av: josefine

fin bild :)

2010-12-17 @ 13:51:48
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0