Vattenfall

Sitter och kollar lite videoklipp som jag lagt upp på youtube..
Asså shiiiit vad liten han va, min molle..! Vinglig och liten!
Tindras mage växer oxh växer, så jag hoppas verkligen att det kommer ut en krabat där till våren! =)





När jag va i stallet igår så kom anders glad i hågen. Han hade ju haft julbord i helgen och vart i sthlm en sväng. Så han hjälpte till hämta in hö och fixa vattnet. Vattnet hade frusit, igen.. Han fick nästan inte ens upp huvudkran. (Vi brukar vrida av huvudkran så han ledningarna nlir tomma då det är dom som brukar frysa). När han väl fick de så kom det lite varmvatten till slut. Men inget kallvatten. Anders lämnade kalla kranen helt öppen så att säga, och så gick ut och hämta fogskum som han skulle spruta in där ledningarna går igenom väggen. jag går ut med en kärra och när jag kommer in igen SPRUTAR det vatten åt alla håll, och det är hur mkt vatten som helst på golvet.. :s Vrider av och drar unden gummimattan. Sedan kommer anders, "Ja, men det funka! Vad bra!" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0