Diké

Sitter och väntar på att damernas staffet sprint final ska börja, 22.00. Förstår inte hur jag ska orka hålla mig vaken..
Jag har blivit så jääkla trött nu på kvällarna.. Läägntar till sängen mest hela tiden..
Så i väntans tider tänkte jag lägga upp några bilder på Diké, eller Tösen som hon kallas. Bilderna är i ifrån Maj nångång när jag och pappa va ner till Sala och hälsade på henne. och jag säger bara jäklar vad fiin hon va! nu är hon riktigt feet! Men jag har sagt att efter hon ha fått föl och dom kan va ute och så, så ska hon inte få stå på fri till gång.. De går inte, hon kommer ju spricka! Spec nacken haha ja, fy fan ;)

Diké f.01 (Tösen)
e. Skärmnäs Pigall 504 ee. Raider 448 eu. Tarragona 2956
u. Nike N ue. Niklas 467 uu. Anemone 2595
Ost.
1 avkomma, Ekslätts Poseidon f. 06 rek: 2.25,?



Diké


Då, riktigt fin i sommarskruden är hon!!




Nu.. Haha näe, ska bli lite träning på damen framåt
sensommarn när fölet orkar gå bredvid :) ♥

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet. Sen ska jag se på finalen och sen slumra sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0