Fredag!

Jäklar vad skönt det är med Fredag! Gillart!
Känner mig lite lej just nu.. Men det är väl för att Internet är så förbannats SEGT!
Men de måste va nå fel på min dator också. Så fort jag trycker på en länk så blir det "webbsidan kan inte visas" och det spelar ingen roll vilken sida eller länk man går in på så är det likadant. Då måste man kopiera länken och öppna ett NYTT fönster. För om man öppna en flik i befintliga fönstret blir det samma endå.. Bläää!

Har bokat tid för Tindra på kliniken också.. hoppas dom kan säga vad det är och vad man kan göra.. Lite lej på att hon aldrig blir bra.. Kanske inte ens e nån mening att hon står och tuggar mat heller.. 
Tisdag 10.30 ska vi va där.. Anders har sagt att han inte får in henne i transporten så vi ska testa i helgen så man vet hur pass tidigt man måste kliva upp ;) Ne men va fan, så svårt kan de väl inte va!?


Flicka och Tindra

Fan i morse va de LJUST när jag gick på jobbet! Underbart! När man går hem så är det inte kolsvart längre heller!
Så jäkla skönt att det går mot ljusare tider :D Fyller ju år snart också..    ...För den som missat ;) Höhöh

Snart lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0