Ljusa tider

Gud vad skänt det är när det är ljust nu när man går på jobbet! De e nästan så man tror att man försovit sig och kommer försent på jobbet.

Jag vill/ska ha ett WII! Jag har hittat en som har ett till salu på Blocket. Och kitet finns i Åre.. En bit att åka, men det borde väl gå att mötas på nå vis eller så får vi helt enkelt fara dit.. Men ett wii ska jag ha iaf! Balansbrädan va med och spelet "fit, men jag vill ha "fit+" Men de va inte så fasligt dyrt att köpa på affärn. Kan inte pojkfan svara på mailet som har de där jäkla spelet..
Erik är HELT emot Wii, men jag fattar inte varför han säger bara att de e bättre att gå ut och gå. Men de kommer jag ju göra.. (?) Han kommer säkerligen tycka de e skit kul när han väl provar!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0