Min kära ponny!

Min älskade häst Namnlöse är ju i skåne om nån missat de. (skull einte tro de) Även om jag träffade honom väldigt sällan sista tiden så saknar jag honom mer nu på nåt sätt. han är ju typ 120 mil bort nu jämnfört med 6 mil. Då kunde man ju som fara hem och säga hej..
Jag hade tänkt att hinna köra honom en sväng innan han for. Men allt blev så hastigt så det hanns inte med. Inte ett riktigt hejdå blev de heller. Blev typ lasta ur och fara direkt..

Har ju bara haft kontakt med Malin Luckman, hon kommer att som en ansvarig för betäckningen.
Men han står hos en som heter Pia.
Idag ringde Pia, och hon sa att allt bara va bra och att han skulle få några dagar att bara vara och klimatisera sig (?). Känndes så jäkla skönt! Jag blev så glad på nåt vis. Det känns rätt på nåt vis. Så jag hoppas att det gör det i fortsättningen!

Hon skulle prova skicka nå bilder sen när hon fått några! :)



Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Hoppas att allt går bra med din lilla hingst, superfin alla fall! =)

2010-02-18 @ 16:10:34
URL: http://aviano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0