Mina ponnyer

Vill ni ha en närmare presentation på mina ponnyer?
Skulle ju kunna fixa de nån gång faktiskt..

Men Namnlöse och Skåne då.. Ja, allt tyder på att Namnlöse ska ner till Skåne. Frågan är bara NÄR, och HUR..
De e så att dom från skåne ska upp till Stockholm för att lämna nån häst som ska till Finland. Så det bästa hade ju vart om Namnlöse hade kunnat tagit sig ner tills dess. Det visade sig att även Anders D (som har shoppen på travet) hade sålt en häst till Finland som skulle med samma transport över till Finland.
Grejen är den att de e nu till helgen (eller på Tisdag hördes det som dom skulle fara från Sverige)..
Varken Anders eller jag har tid att fara ner nu till helgen egentligen..
Skulle ev vara på lördag.. Och anders kunde ev fara på Söndag, men då ville han ha sällskap av pappa eller nån när man ska fara så långt.. Men jag fyller ju år på Söndag, den kan man väl fira nån annan gång.. Men jaa..
Suck.. Känner mig lite stressad. Vet ju inte exakt när/om det blir heller.. 
Ska man ta ledigt så måste man ju veta ett tag innan.. Man kan inte komma dan innan och be om att vara ledig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0