Slapp helg

Helgen har vart riktigt skön!
Lördags morgon tog jag en långtur med Karelin riktigt skönt va de faktiskt, även om jag blev riktigt trött. Jag är ju inte särskilt tränad om man säger så. Jag har fortfarande träningvärk i ljumskarna och lite i ryggen. Vänsterknät hade jag jätte ont i på Lördags kväll, jag trodde jag hade gjort bort mig rejält där. Men hade en varm riskudde över på kvällen och på Söndags morgonen kände jag inget! Puh!

På Tisdag ska vi ju som sagt in på Kliniken med Tindra.
Anders har ju haft problem att last henne tidigare. Så igår tog vi fram finkan och testade att lasta henne.
Hon blev lite stressad, men hon båda klev av och på fint :)
Vi funderar på att ta med Karelin som sällskap så ska jag ev köra han litte på banan. Eller rida om det inte finns nån vagn att låna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0