Wii

Varför lägger man ut en annons om man inte kan svara på den?
Inget telnr så man kan ringa, men väl en mailadress, men den verkar man inte behaga att svara på.
Suck.. Jag vill ha mitt wii nu! :(

Jäkligt less är jag på kylan nu. Igår gjorde jag inte ett skit. Satt inne och tråkade.. Världens segaste dag, kändes som då man brukar vara sjuk, fast jag va frisk! Erik va och körde ved och pysslade på i verkstan. Men Mia och Nicklas kom och hälsade på mig iaf! Trevlig!

Lyckades ta med mig Erik in till stan i Lördags, vi va inte in på stan utan va va ut till Momma och hälsade på. Fick lite vetebullar. For sen ut till Foderbua och handlade litte halm, mineraler och salt stenar. Så nu är det klart. Nu kan fölungen komma! :D Ska bli spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0