Diké

Åh, det är lite synd om min lilla tösa gumma!
När vi hämtade hem henne och Molle så hade hon lite vitt/ljusgult grejs i ögonen, tänkte inte så mkt på det.
Men i förrgår så hade ögonen svullnat lite och det kom mer geggamojs. Tvätta lite med vatten, och hedde på henne sånna där fransar för ögonen. Igår så hade dom svullnat ytterligare och hon var tvungen att stå och kisa i solen =( Stackars min lilla dam. Ringde till Jenny och hörde om jag kunde låna en flughuva. Snäll som hon är så fick jag det! TACK! Jag ska in på Lördag och köpa mig en egen!
Jag va till stallet imorse innan jobbet och tvätta och torka bort torkat skit som runnit. Men dom va inte större än igår iaf!
Så hoppas att det  är påväg åt rätt håll, annars får farbror doktor komma och ge henne medicin!

Hädanefter så kommer jag att köra med en hel flughuva!


Min lilla tös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0