Hej och hå

Har beredskap hemifrån denna vecka. Så jag har med mig dator, telefon och hela kittet hem  ;)
Det ringde en pers! Men denne ringde bara 1 signal så jag hann inte svara! Fan så stel man blev när de ringde..

Lyckades tom att göra en god köttfärsås igår!

Men endå. Det är nåt som inte stämmer i min vardag. Nu på semestern har jag mått så jäkla bra!
Jag behöver nåt som bryter mönstret på min vardag.. På jobbet så har det skett en Liiiiten förändring. Men det är mest på papper. Jag har en tillsvidare anställning. Det är jag mkt glad över. Men Endå så är det nåt som tynger mig.
Jag vill bo i det där förbaskade huset! Så jag kan ha ALLA mina hästar hemma, Namnlöse har faktiskt fått flytta en del pga mig nu.. Bara för att jag inte kan släppa taget om honom. Min älskade. Om jag hade den där jävla gården så skulle jag kunna ha honom hemma tillsammans med Tösen och Molle.
Det är en del som stör mig..
Det finns en del andra faktorer också..

Jag är så less på denna vardag. Samma dag ut och dag in..


En bild från Gotland, Fårö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0