Hemma..

igen! Puh! Imorse kom jag hem från Skåne. Riktigt skönt att få komma hem och veta att nu ska jag bara va hemma! Däremot ser jag inte fram att börja jobba igen.

Jag har såååå mkt att skriva, men det tänker jag ta sedan. Nu ska jag bara komma hem och andas ut.
Imorrn ska jag hämta hem Tösen och Molle. Ska bli skönt att få hem dom.
Sa till Erik att jag ville fara till stallet direkt när jag kom hem. Men i samma sekund som jag sa det så kom jag på att vi har ingen häst hemma.. :/ Tindra är i Överbyn och Karelin e på bete han med..

Nu ska jag kika på alla sidor som man missat under semestern.
Men jag hade det iaf KANON i Skåne. Längtar tillbaka lite grann faktiskt. Jag kommer absolut att åka ner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0