Hemma!

Jag är hemma! Så jäkla skönt att komma hem. Har vart borta i 8 dagar. Känns som betydligt mer.
Jag orkar inte skriva så mkt. Kommer bli mer när jag börjar jobba igen.

Men vi har haft 30-33 grader varmt hela veckan. Åkt 180 mil. Sett russen på Lojsta Hed! bland annat.

Imorrn börjar årets ponnytrav helg och på förmiddan ska molle chippas. Sen åker jag direkt till travet och kommer vara där hela kvällen. Ska jobba i Inskrivningen.

Under tiden tills det blir mer uppdateringar får ni en alldeles underbar låt!


Kommentarer
Postat av: amanda lingefeldt

låter som en härlig semester!

lina adda mig på msn: [email protected]

2010-07-15 @ 23:23:37
URL: http://amandalingefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0