Torsdag

Det är 6e dagen på min semester. Helger inräknat. Så jäkla skönt..
Men jag känner en rastlöshet. Jag ska hinna göra så mkt, och nu den här veckan när jag inte har nåt att göra blir jag som stressad..? Jag sitter här hemma och har beslutsångest. Ska jag fara inte till stan, ska jag hälsa på Molle. Eller ska jag bara fara till stallet och ta en skritt tur på Karelin. Ja ni förstår.
Lyxigt kan man ju kalla det också.. Okej. Jag ska inte klaga för jag har de rätt så bra, men 4 veckors semester. Dock en massa regn..

Jag håller på att fixa mat just nu. Så får vi se vad som händer sen om jag far bort och klappar Molle lite. Saknar han såå!

Jag och Erik har ju betsällt varsin telefon. Det gjorde vi i Lördags. Så mobilerna borde ha skickats i Måndags, och alltså kommit hem igår elle idag.
Men alldeles tomt i brevlådan idag med.
Så då kollade jag på orderstatusen på sidan. Allt vi betsällt är leveransklart. Men på själva orderstatusen står det att det inte är släppt för leverans!? Skumt. Så vi ringde på kundtjänst och dom tyckte också att de borde ha skickats. Men det va lunch och han skulle kolla upp med lagret vad felet va och sen skulle han skicka mail.
Men han ringde upp 1½ timme senare  och det va något med en displayskydd som fattades, men dom skulle skicka grejerna idag så kommer displayskyddet någon dag senare.
Men det jag vill komma fram till är det var en jäkla bra service! Det är sådär det ska gå till! Snabba svar och lösningar! Även om vi får vänta flera dagar extra..

Så sen när jag haft den ett tag, så ska jag försöka fixa nån bild och en kommentar om mobilen.
Amanda ber om det så det ska vi fixa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0