Appropå..

...ont..  Huvudet värek fortfarande, men endå inte lika som imorse.. Kan bero på en ipren?!
Ne men, jag har faktiskt fått en jäkla problem med mina läpper.. alltså dom i ansiktet.. ;)
Jag kan inte komma på sist jag kunde va utan en läppsyl en hel dag.. Från början hade jag mest ACOs cerat. Men sen har jag haft försvarets hudsalva. Men nu på sista tiden har mina läpper blivit röda och haft försvarets ännu mer. Men ni svider det bara när jag har på den. Har tom köpt en ny ifalla det skulle va på fel på den förra. Men de e lika dant med den. Igår morse var läpparna alldeles svullna och torra när jag vaknade. Det enda som är skönt och hjälper nu är idomin. det blir mjuk och skönt. Men jag hatar att se ut som en fjortis.. Så jäkla fult! gula tänder får man också..
Någon som har nåt tips som kanske tom kan få bort mitt beroende!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0