Back

Tillbaka på jobbet idag. Huvudvärken är så gott som borta. Gör lite ont bara om man  måste hosta eller nysa. Men jag är ju inte försklyld så de behöver jag inte göra. Men jag kanske har en förkylning på G. Det är många som är förkylda nu och Erik har ju vart krasslig ganska länge nu också.. :/
Appropå Erik. Han slog sig över fingret i Fredags. Nageln är nu blå/svart och LÖS. Fy jag ryser.. det är så äckligt! Jag brukar inte vara så tjinkig, men när Erik tappar nageln (vilket han kommer göra, frågan är bara när) då kommer jag blunda.. Höuvva!

Och en anna sak. Vill någon följa till Skåna några dagar v29?!? Frågat Mia, man hon funderar =D
Jag vill inte åka själv..  Natttåg tur och retur borde man få lös en biljett för hyffsad peng..
Ska kika på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0