Dåligt..

Det har vart dålig update här nu på någon dag. Men har haft fullt upp både på jobbet och efter jobbet..
Jag har iaf bokat båtresa och campingplats på Gotland. Allt bokat med husvagn. Men Mamma och Pappa, ni lånar väl ut den till oss nu?

Igår hade vi en hovslagare och fixade hovarna på alla hästarna! Hon tyckte även hon att TIndra hade väldigt speciella fötter ;)
Hon va duktig, lugn och nogrann. Yes HON! Inte vanligt med kvinnliga hovslagare!
Även Molle fick sina fötter raspade! :) Han sprang sedan i hagen och travade på fint! Som om han tänkte "Titta mina nya fina fötter!!" Han va så fin!
Drömmen vore ju att få starta i kriteriet! Bara att få åka till Stockholm och få köra på Solvalla! De vore tuufft!

Igår kväll när jag låg i sängen så hade jag kunnat skriva en hel roman om "aktuella" saker. Men nu är det tomt ;)
Nu vet ni att vi ska till Gotland och att alla hovar är fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0