En lång lista

Gillart att göra sånna hära. En häst lista dessutom! ;) Kopiera och gör en egen!

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Brun rutiga
Har du ridstövlar eller ridskor? Ridskor och strumpor..
Vad är din favorithäst för ras? RUSS!
Anväder du chaps? Nope
Vad har du för storklek på din hjälmen? Ingen aning faktiskt, men jag har väldigt litet huvud.
Hur högt har du hoppat? Har ej full koll, men har nog någon gång tagit ett 110 hinder.. Tycker mer om dressyr ;)
Hur bra tycker du ditt stall är från1-10? Hm.. Ska man se till planlösningen och mina krav så får det nog inte mer än en 4. Men jag gillart!
Är hästar ditt liv? Japp.
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Ja, har två vinnartavlor på väggen!
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? Ja.
Har du ridit en hel svart häst/ponny? Det har jag säkerligen
Har du ridit en fjordning? Inte vad jag kan komma på..
Har du ridit en shettis? Saknar shettis tiden!!!
Har du ridit en travare? Har bara travare i stallet! ;)
Du anväder alltid hjälm när du rider? Självklart!
Du kan stallreglerna? Jao, det är väl jag som sköter det mesta!
Du är istallet mer än 7 gånger i veckan? Ja!
Du rider mer än 4 gånger i veckan? Ibland, ibland inte.. Rider dock alldeles för sällan!
Du bor nära ett eller flera stall? Ja
Du går på ridskola? Nej, men har ridit 5-6 år.
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Nej.
Har du haft sommarhäst? Nej, alltid haft "egen" häst
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? Ja
Tycker du om att hoppa? Nja.. Små hinder är kul!
Tycker du om att rida dressyr?
Dressyr is the shit! Haha
Har du ridit in en häst/ponny? Ja
Vad är det högsta du har hoppat med ponny? Vet ej
Vad är det högsta du har hoppat med häst? 110-120 kanske
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Brun, svart, fux..
Hur många hästar har du haft? 3 egna, som jag äger nu.
Rider du för någon privattränare? Nej
Hur länge har du ridit? Sen jag va 6-7... (21 nu..)
Vad fick dig att börja rida? Har alltid haft häst hemma och äldre syskon har red på ridskola..
Har du tävlat? Ja, ponnytrav!.
Isf, hur höga klasser? Okej, vi gör om den: Vilket är det största lopp du startat i?. 5års-baggen
Vilken gren gillar du mest? Ponnytrav
Isf, vad har du för sadlar? Hm.. Kom fan inte ihåg vilket märke, men den är rackrns skön!
Vad har du för Träns? Nåt från hööks.
Hur många täcken har du? En drös.. Tänker inte räkna..
Hur många benskydd har du? 2 par..
Hur många vojlockar/schabrak har du? 4-5!
Hur många grimmor har du? Molle: 2 Tösen 2 Namnlöse har en hel del..
Hur många spön har du? 2..

Va de klart redan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0