GRATTIS PELLE!

Idag tar min lillebror Pär studenten! Jag kan inte fatta de! Han ska ju fortfarande köra och jävlas med moppen. Inte bilar! Han är för liten för de! =) Hur som... GRATTIS!
Kan tyvärr inte komma idag, men vi får ta igen de på Lördag!

Jo för på Lördag ska vi fira båda mamma och Pelle. Berättar mer om det sen! ;)

Har blivit dåligt med nya bilder. Men jag har inte så mkt att fotta heller känns det som. Blir mest bilder på Molle ;)
Hade tänkt visa er nya bilder på honom, men jag har slut på batteri i kameran och ingen laddare på jobbet. Så ni får nöja er med gamla bilder!
Molle har hur som blivit tjock, min lilla gå gubbe! Men å andra så äter han ju allt de tösen äter, gräs, kraftfoder vetten och så mjölken då! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0