Jämtlands Lilla Pris

Sitter och kollar startlisten till Jämtlands Lilla Pris..
Lägger märke till att vissa hästar står väldigt hårt inne, medans andra ser ut att få en plättlätt uppgift. Men det är väl så med större lopp. Bara kul att få vara med. Det skulle jag tycka! :)
En annan sak som är värt att nämna är att 6 av 14 hästar är efter Tyson II, och flera av dom är syskon även på mor sida.. Men ser ju klart vilka stammar man ska  satsa på =) 
Men jag har ju min kanon i hagen här hemma! Om 3 år hoppas jag på en start i kriteriet, även om vi kommer sist så vore det jääävligt ballt att få köra på Solvalla! Eller vad säger ni!?

Höt vi ha kvar i stallet är möglit,  IRRITERAD... Suck, inge annat hö har vi heller. Så anders fick fara och hämta nån säck med mat åt dom.. På Söndag ska vi fara och köpa vanligt hö, det håller sig ju iaf. Vill inte öppna nån hösilage-bal,  då kommer den mögla direkt.. Nu på sommarn äter dom ju inte så mkt hö heller.. Synd bara att det ska va så förpissat väder så vi måste ha dom inne..

Välkommen svenska sommaren, Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0