Måndag

Denna Måndag har inte börjat på bästa sätt. Men jag hoppas att det slår ut väl till Em iaf.. Man kan ju hoppas.
Lägntar iaf tills man får fara till stallet och klappa om mina hästar!
Dom får en alltid på bättre humör!
Nu har jag vart dålig på att ta kort igen. Så de är dåligt med nya kort.. :/

Helgen som va då.. Ni har ju fått se lite bilder från mobilen iaf! hehe
Fredags kväll så var jag och Erik (som egentligen inte ville alls) in på travet och kika lite.. Tack Erik för att du följde med! <3
Senare på kvällen åkte vi och sa hej till Niklas och Mia. Niklas fyllde år i Torsdags så han hade litte party, eller de va rätt lugnt när vi där.
Det var då han fick Hello Kitty spargrisen ;)
Vi åkte hem rätt tidigt (och nyktra) och la oss. Skönt att sova ut!

Lördag. Va en lång dag, jag och Mia åkte in till travet vid 10. Satt i tråk-garderoben hela dan. Vi kom inte hem förren typ 7 halv 8. Då blev det att svida om och öppna en cider.. Tråk grabbarna som va hemma då skulle ner till verkstan med en massa andra folks.. Men e de gänget pratas det bara en sak, eller två.. 1: Lastbilar 2: motorer i allmänhet...
Det är ju inte så jävla skoj för mig, så jag stannade hemma en stund..

Senare mötte vi upp John och Katarina så gick vi ner till turistinfon där hela kalaset höll till :)
Jag och Katarina slängde oss på skjuts bort till Barba (Niklas) och mia, för att sedan åka bort till Anders E (där jag har mina hästar) för att åka flotte därifrån in på byn! De va skooj! ;)
(Emelie och Niklas på senaste bilden)

Skoj skoj! Sen hände de inte så mkt mer faktiskt. Hyffsat tidig kväll även då.. Men de va lika bra. Lite huvudvärk va de enda. Men ett par ipren så var jag fit for fight.. (nästan ;D) 

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0