Onsdag

Tjoho! Veckorna går snabbt nu! Bara 9 dagar kvar till semester! Hoppas att semestern inte går lika snabbt bara!
Minns när vi började räkna, de va väl på 80 nånting?

Igår blev det longering för Tindra (måste skaffa en longerpisk!) 
Sedan blev det en tur på Karelin. Red med Ida och Ingrid över skogen. Sen blev Karelin så jäkla pigg så jag tog och drog på hem över. Jag har ju alltid tyckt att han är lite ojämn. Han haltar inte eller så, men när man rider lätt så går det nästan inte på ena sittbenet.. Igår märkte jag jätte tydligt att han vill lägga över sin vikt på höger sida. Så det är säkert något med vänster knä eller nåt.
Anders kunde inte åka till veterinärn det datum jag fick så jag ska ringa och ändra den. Så ska jag säga att jag vill ha med honom också.. För helt kry är han j u faktiskt inte.. =/ han heller..

Nåväl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0