Slutet

Nu är det knappt en kvart kvar av denna långa arbets dag. Har vart på en utbildning på em.
En utbildning som krävs för att jag ska kunna arbeta hemifrån!

Kanske inte sagt de? Ska ungefär var 6 vecka ha en beredskap. Vi ska ha öppet samma tider som telefonbanken (7.00-23.00) Så den tiden ingen finns på här på jobbet så ska jag svara på samtalen hemifrån. Det är något nytt så vi får se hur det går. Lite spännande och lite plus i kassan är ju aldrig fel! Så jag ska nog köpap min telefon iaf, även fast den är SVINdyr ;)

Ska idag se om jag kan låna en vagn av Ingrid som har stallet i Skogslund. Får ju som sagt besök och dom ville åka häst. Så då ska dom få göra de! ;) Inte varje dag man är i Jämtland. höhö!
Hoppas bara vagnen är i trim.
Tösen har jag ju fortfarande inte kör, har dessutom ingen vagn att åka två i. Eller vänta nu! Det har jag! Men den är ju i Sala ;) Hm.. Skulle ju haft med den hem nånting. När ska man hämta den då tro?
Kanske ska ta någon semester dag efter semestrarna här på jobbet. Har ju faktiskt 2 veckor kvar att ta ut!

1 day left!
Ha de bra gott folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0