Utbildning

Jag är så grymt sugen att söka en kurs NU! Den kursen börjar i Augusti och håller på till Jul.
Men det ska få klia i fingrarna en tag till!!
Gosch!

Jag blir så jäkla sugen att köra häst också, när det vart så mkt nu, elitloppet m.m. Idag det ut en hel bilaga som reklam för Jämtlands Stor Pris! Bara Anders fixa hjulet på vagnen så ska jag ut och motionera Karelin. När jag rider så blir det kanske inte så mkt motion. Jag får så ont i knäna.. Så vi tar de rätt så lugnt när vi rider..
Men som sagt, bara vagnen är fixad så ska vi jobba på med konditionen! ;) Ska även komma igång med Tindra! Om hon nu inte haltar, vilket hon inte i hagen iaf.

Ma höres! Snart hemdags! Tror vi ska grilla.. ..i stormen(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0